Po raz kolejny OMPT NSZZ „Solidarność” wystąpiła do pracodawcy o wprowadzenie rozwiązań, w wyniku których na przestrzeni okresu dłuższego niż 1 miesiąc, zostaną zweryfikowane cele sprzedażowe umożliwiające pracownikom ich wykonanie.

Wniosek został skierowany na prośbę pracowników sprzedaży, którzy nie mogą zrozumieć dlaczego pracodawca podejmuje tylko  działania doraźne w przypadku niewykonania celów sprzedażowych, korygując minimalny poziom umożliwiający uzyskanie premii przez część zatrudnionych pracowników (nie dotyczy jednak to kierowników). Powtarzająca się co miesiąc sytuacja z ręcznym korygowaniem celów (chociaż oczekiwana przez pracowników) już po okresie premiowym, nie jest dobrą praktyką mobilizowania do osiągnięcia wymaganych wskaźników sprzedaży i działa wręcz demotywująco. Zadania premiowe powinny być realne i dostosowane do zapewnionych >>>